Tilaus- ja toimitusehdot

Huom! Ylioppilaiden ja muiden kevään valmistujien lahjatilaukset su 24.5. klo 24 mennessä, kiitos!

TILAAMINEN

Saat tilauksesta automaattisen vahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiin. Tilaaminen edellyttää toimivaa sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa.
HUOM! Laitathan tilauksen yhteystietoihin myös vastaanottajan puhelinnumeron, jotta tilaus pääsee matkaan!

MAKSUVAIHTOEHDOT

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

LÄHETYS- JA TOIMITUSEHDOT

Normaalisti lähetys- ja toimituskuluina peritään 4,95 €  ja toimitus tapahtuu lähimpään postiin, jos lähetys on isompi kuin kirje. Myös nouto Iittalan tehtaalta on mahdollista, tällöin lähetyskuluja ei peritä. Yli 30 €:n tilaukset toimitamme ilman postimaksua.

Huom! Ylioppilaiden ja muiden kevään valmistujien lahjasuklaatilaukset su 24.5. klo 24 mennessä!

Toimitusaika tuotteille sesonkiaikana on n. 7-9 arkipäivää.
Mikäli toimitusaika on pidempi, ilmoitamme siitä erikseen antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Posti säilyttää pakettia 7 arkipäivää, jonka jälkeen se palautetaan takaisin.

VAHINGOITTUNUT TUOTE TAI PAKETTI

Mikäli tuote on kärsinyt tai vioittunut matkalla, lähetämme korvaavan tuotteen tilalle.
Ilmoita asiasta välittömästi sähköpostilla: kultasuklaa@kultasuklaa.fi tai soita numeroon 010 423 2600.
Mikäli paketti on matkalla vioittunut, älä lunasta pakettia. Tee välittömästi kirjallinen vikailmoitus Postin henkilökunnalle.

SÄILYVYYS

Tuotteeseen on merkitty parasta ennen -päiväys. Suklaan maku on parhaimmillaan huoneenlämpöisenä ja suositeltu säilytys lämpötila on +12 – +20 , suojattuna voimakkailta hajuilta, mauilta ja valolta.

HINNAT

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (14%). Kultasuklaa pidättää itsellään oikeuden hinnanmuutoksiin ja virheellisesti kirjattujen hintojen korjaamiseen.

ASIAKASREKISTERI JA HENKILÖTIEDOT

Tarkista aina ennen tilauksesi vahvistamista, että henkilö- ja osoitetiedot ovat oikein. Päivitämme asiakasrekisterimme tilausvahvistuksen perusteella. Mikäli tuotteet on tilattu väärään osoitteeseen, emme korvaa kadonneita paketteja. Asiakasrekisterissä olevia tietoja emme luovuta eteenpäin.

PALAUTUSOIKEUS

Kaikissa verkkokaupan tuotteissa on neljäntoista (14) päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Tuotteet oltava käyttämättömiä ja avaamattomia. Mukaan on liitettävä ostajan tarkat tiedot, ostajan tilinumero ja lähete/kuitti, jolloin palautamme kauppahinnan ja toimituskulut ostajan ilmoittamalle pankkitilille.